5.8.13

Barcelona || Day 1





Aqui os dejo las fotitos de mi primer día en Barcelona. Nunca había estado en esta ciudad y urge decir que simplemente lo que he visto hoy me ha dejado anonadada. Mezcla de una gran metropolis con la calidez y lo acogedor del mar, Barcelona es una ciudad altamente aconsejable. Aconsejo sobre todo a las fashionistas ir al Paseo de Gracia o a Las Ramblas, ambas llenas de grandes marcas y boutiques un poco menos conocidas con una gran variedad de prendas. Poco a poco iré publicando más fotos y looks de mis outfits durante el viaje. Aqui podeis verme con un vestido de H&M y un bolso de BSB fashion, espero que os guste. Visitad mi Instagram y Twitter!

Here I post a few photos showing my first day in Barcelona, Spain. I have never visited this city before and I have to say that what I have seen today amazed me. Barcelona is a mix of a huge metropolis and a cozy city near the sea, I truly recommend this city. For fashionistas, you must go to Paseo de Gracia or Las Ramblas, two big and crowded streets full of big brand stores and little a less known boutiques but with a big offer. I am wearing a dress by H&M and a bag by BSB fashion, hope you like it. Dont forget visiting my Twitter and Instagram accounts!







10 comments:

  1. Hola! Muchas gracias por pasarte por nuestro blog. Nosotros acabamos de empezar hace nada también. Mucha suerte :)
    Te seguimos!

    conestiloalcubo Blog // Bloglovin'

    ReplyDelete
  2. Hola!
    Te he nominado en mi blog!
    Buen comienzo de semana!

    ReplyDelete
  3. Thank you for the comment!
    I am now following you :) Would love for you to follow back !

    http://style-memoirs.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  4. fab dress! you look stunning! would you like to follow eachother?
    xx
    daniella
    simplybeautifulelegant.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Me encanta el vestidooo!!!!!!!!!!!! Y las fotos!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. Y el bolso es total!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. Wow you look marvelous Lara. Stunning maxi dress. I love it. Barcelona is on my to see list for a long time. Hope one day I can visit this beautiful city. I know you're new to blogging and you're doing great. Great photos and great content. You just have to keep on posting. Hope we stay in touch <3

    xx Mira

    www.glamdevils.com

    ReplyDelete
  8. Gracias por pasarte por mi blog! Me encanta el vestido que llevas! Acabo de publicar mi segundo post! Yo ya te sigo en twitter e instagram! Follow back?
    En cuanto al blog, me podrías explicar cómo has introducido el gadget de Google Friend connect?
    A mí me puedes seguir en Google+
    --> http://smelllikestyle.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  9. I've been few weeks ago also in Barcelona and loved it! Hope you had a great time and just love your dress!! :p
    http://thefashionpandacrew.blogspot.be/

    ReplyDelete
  10. Love your blog! And great dress!! You look so familiar I think went to the same school or something! Greta blog! Love your style!

    ReplyDelete