3.2.14

It's all about Zara


Traigo malas noticias: la temporada de lluvias y frío en Londres ha comenzado. Y es que tengo que decir que estaba yo muy confiada. De Septiembre a Diciembre ha llovido mas bien poco y claro, yo con mis mocasines , de un lado a otro, pensando que nada podía pasar y ahora: lluvia. ¿Donde están mis Hunter? Durante esta semana me he dado cuenta de lo abandonado que estaba el blog y es que con la lluvia lo único que apetece es quedarse en casa haciendo mas bien nada pero me he enfundado mis Nike y a la calle. Lo único que espero es que pasen rápido las lluvias y que os guste el outfit. Me he decantado por colores oscuros, a juego con el mal tiempo, ¿porque no? y un calzado comodo.
No olvidéis seguirme en Instagram: @laramunozsanz

I have some bad news: cold and rainy days have come to London. It must be said that I was a little bit confident about the weather. From September to December it has rained not too much and I was just walking around with my moccasins on thinking nothing could happen but here it comes: rain. Where are my Hunter? I have noticed I haven't upload the blog as often as it should be done but with those dreadful days the only thing I wanted to do was staying at home doing nothing. But I put my Nike sneakers on and get out. The only thing I hope is the rain to stop and you to like my outfit. I have opted for dark colours, suiting the bad weather and comfy sneakers.
don't forget to follow me on Instagram: @laramunozsanz









Camisa/Shirt: Zara 
Chaqueta/ Jacket: Zara
Vaqueros/ Jeans: Zara
Bolso/Bag: Stradivarius
Zapatillas/ Sneakers: Nike
Gafas/ Sunglasses: Vogue

7 comments:

  1. Bonitas fotos! Me encanta la cazadora y las zapatillas son preciosas.
    Bss

    arladress.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. me ha gustado mucho el outfit guapa! ánimo con las lluvias! jajaja un besote
    www.lamodanopuedeconmigo.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Great outfit!))Cool!Would you like to follow each other? Just let me know in my blog. xoxo
    http://www.elationofcreation.com/

    ReplyDelete
  4. el outfit es genial , me encanta como combinas lo deportivo con lo formalito. muaa

    Nuevo Post: the sun rises after the storm
    Un Rincón Para Mis Botas
    http://fiorellaechegaray.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  5. Hi! Wonderful post! Love your jacket ;)) I found similar on persunmall.com, but it's unfortunatelly sold out.
    Would you like to follow each other? Let me know, I'll follow back immediatelly ;)) Keep in touch! ;))

    Kisses and hugs,
    Marentora :)
    www.marentora-everdream.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Love the top and sneakers!

    http://fashmongers.wordpress.com

    ReplyDelete