2.6.14

FRISSON

FRISSON: a shiver of pleasure


What a sunny day in Madrid, too sunny. While walking throught the crowd in central Madrid with my friend Guille, we couldn't make to keep our way because of the heat, these continuos changes in the weather are driving me crazy! It's been a month since I left London so I can say I'm ready to leave Madrid already. No, it's not because I'm tired of my beloved city, of course not! but I have planned a few trips for the summer and I just can't wait! 
In less than a couple of weeks I'll be in Marrakech and right after that trip, I'll be travelling with some friends during June, July and August, I couldn't be more excited! But for now, while I wait for those trips to come, I spend my free time walking around Madrid wearing this comfy and perfect outfit for the summer. What are your plans for the summer? xx

Día soleado en Madrid, quizás demasiado. Tras andar un rato por el concurrido centro de la capital con mi amigo Guille ya no podíamos mas del calor que teníamos, y es que ¡estos cambios de temperatura me van a volver loca! Tras estar un mes en Madrid podríamos decir que ya estoy preparada para irme. Y no, no lo digo porque este cansada de mi ciudad, ¡ni mucho menos!, pero los viajes que tengo organizados para verano no pueden apetecerme mas. En poco mas de una semana estaré en Marrakech y tras ese viaje alguno mas vendrá juntos con amigos, ¡no puedo esperar! De momento, mientras sigo esperando, paseo por mis Madriles con este conjunto súper comodo y veraniego. ¿Que planes teneis vosotros para este verano 2014? Besos!!









Camisa/Shirt: Zara
Pantalon/Trousers: Zara
Sandalias/Sandals: Topshop
Bolso/Bag: Local Store
Collar/Necklace: Majorica




6 comments:

  1. Un look casual y muy chic con el detalle del bolso, qué me encanta! Estás genial! Un besazo guapa.

    http://myclosetinasuitcase.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  2. Las camisas marineras me encantan, muy chulo el look. xx

    http://onemillionblueberries.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  3. LOVE your hair. High-pony/braids are always the way to go when the weather gets to be this hot.

    I'd love it if you could check out my blog as well. xx http://afashionneverland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. gracias por tu comentario en mi blog. eres muy bella, con una sonrisa preciosa. mucha suerte con el blog, todos los comienzos son duros.

    te dejo por aqui mi pagina de facebook por si quiere echarle un vistazo:

    https://www.facebook.com/pages/showroomdegarde/121926074585642

    ReplyDelete
  5. Cute! Love the striped top. I so love your hair!
    M
    http://theflowerduet.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. dia o no soleado en madrid has sabido aprovecharlo con esas pedazo fotografias
    el bolso es brutaaaaal meencanta
    te dejo mi blog para que lo curiosees un poco^^
    dimitriscode.blogspot.com

    ReplyDelete