9.7.14

DÉRIVE

Dérive: a spontaneous journey where the traveller leaves their life behind for a time.




The Majorelle Gardens is the most relaxing place I've ever been. This place is located in the new zone of Marrakech, and it is one of the most touristic places of th city. Inside the gardens we can find the memorial of Yves Saint Laurent, who restored these gardens. This is the last post of Marrakech. Currently I'm in Malaga with my friend Mariam so I'll be posting some photos of my holidays here in Andalucia, so excited! I hope you all are making the most out of your summer! 

Los jardines Majorelle de Marrakech son el lugar mas relajante en el que he estado. Situados en la zona nueva de la ciudad, es uno de los lugares mas turísticos de Marrakech. Dentro de el podemos encontrar el memorial de Yves Saint Laurent que los restauró en su momento. Este es el ultimo post de Marrakech y lo escribo mientas estoy en Málaga de vacaciones con mi amiga Mariam, por lo que los próximos serán de mis vacaciones en Andalucia, que ganas! Espero que estéis aprovechando vuestro verano al máximo! Muchos besos.






Camiseta/T-shirt: H&M
Pantalones/Shorts: Oysho
Zapatillas/Sneakers: Nike
Pañuelo/Scarf: H&M
Bolso/Bag: Madrid local store
Gafas/Sunglasses: Vogue

4 comments:

  1. so tropical! love it!

    Un Rincón Para Mis Botas blog

    ReplyDelete
  2. Me encantan los shorts y el bolso, un besote guapa!
    http://anitaslittlecloset.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  3. Amazing style and photos, adore this beautiful location, I'd love to visit Marrakech someday!! :)

    ReplyDelete
  4. Me encantan los shorts!!
    http://martinaandvalentina.blogspot.com.es

    ReplyDelete